مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 05:452021-05-22اقتصادي

روغن در البرز هست؛ اما کم!


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت البرز گفت: روغن در فروشگاه های استان کم است اما وجود دارد که کمبود روغن به دلیل کاهش تولید کارخانه تولید روغن در البرز است و باید 70 درصد روغن مورد نیاز استان را از استان های دیگر تامین کنیم.

- محسن بوستانی فر، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت البرز، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج در خصوص کمبود روغن جامد در استان، گفت: با توجه به درخواست های واحدهای تولید کننده روغن در کشور، افزایش قیمت روغن مایع 35 درصد و روغ جامد 30 درصد برای تولیدکنندگان توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان تایید شده است.

  بوستانی فر افزود: با توجه به اینکه روغن خام از بنادر وارد می شود و به واحدهای تولیدی می رسد، در برخی موارد  به دلیل مشکلات اداری جذب روغن  در واحدهای تولیدی با تاخیر صورت می گیرد و  به تبع آن، جذب روغن سهمیه  استان ها در سطح کشور  و توزیع آن، با مشکلاتی همراه است.

 این مقام مسؤول با بیان اینکه با توجه به  وجود کارخانه تولید روغن در البرز، قبلا تمامی سهمیه استان از همین کارخانه تامین می شد، گفت: با توجه به  مشکلاتی که در تامین روغن مورد نیاز استان بوجود آمد، در حال حاضر با هماهنگی وزارتخانه 30 درصد از سهمیه روغن استان از کارخانه تولید روغن در البرز  و مابقی از استان های دیگر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روغن در البرز هست؛ اما کم!

روغن در البرز هست؛ اما کم!