مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-22اجتماعي

از برگزاری امتحانات حضوری تا اعتراض خانواده ها به شلوغی کلاس ها


امتحانات حضوری پایه نهم و دوازدهم در حالی برگزار می شود که خانواده های دانش آموزان به تعداد حضور دانش آموزان در کلاس ها اعتراض دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان اهواز، برگزاری امتحانات حضوری پایه نهم و دوازدهم در سراسر کشور در حالی برگزار شد که خانواده های بسیاری از دانش آموزان به وسیله تشکیل کمپین های مختلف درخواست لغو حضوری امتحانات شدند اما ستاد ملی کرونای کشور به دلایل غیر منطقی که بر سلامت دانش آموزان ارجحیت داده شد بر برگزاری امتحانات به شکل حضوری تاکید کرد.

هیچ دانش آموز مبتلا در استان به ما گزارش نشده است کوروش مودت مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با رد شلوغ بودن کلاس ها در زمان امتحان، اظهار کرد: با تدابیری که اندیشیده شده حتی در زمان ورود دانش آموزان به حیاط مدرسه فاصله اجتماعی رعایت می شود و در هر کلاسی بین نه تا ده  نفر سر جلسه امتحان حاضر می شوند.

وی با تاکید بر اینکه چنانچه در مدرسه ای دانش آموزان بیش از حد نصاب در کلاس حضور پیدا می کنند به ما معروفی کنید تا شرایط آن مدرسه بررسی شود، افزود: از تمام کشور فیلم و عکس هایی که نشان دهنده حضور  بیش از حد نصاب دانش آموزان سرکلاس بوده منتشر شد اما از خوزستان چنین گزارشی نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برگزاری امتحانات حضوری تا اعتراض خانواده ها به شلوغی کلاس ها

از برگزاری امتحانات حضوری تا اعتراض خانواده ها به شلوغی کلاس ها