مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 04:552021-05-22حوادث

اعدام یک متهم به قتل در مشهد


سجاد با مشاهده این گفت وگوی تلفنی، تصمیم گرفت از دوستش زهرچشم وحشتناکی بگیرد به همین دلیل چند بار با او قرار گذاشت تا یکدیگر را ملاقات کنند اما امیر که می دانست این دیدار فرجام شومی خواهد داشت، هر بار از رفتن به سر قرار خودداری می کرد تا این که بالاخره آخرین قرار خیابانی در بولوار ادیب منطقه قاسم آباد گذاشته شد.

آن شب پدر و مادر سجاد هم در سفر بودند و او تا پاسی از بامداد با یکی از دوستانش به مشروب خوری پرداخت و صبح روز بعد منتظر امیر ماند اما از سوی دیگر امیر که با خودروی پراید مسافرکشی می کرد و می ترسید به تنهایی با سجاد روبه رو شود به یک بهانه واهی پسر خاله 42 ساله اش را سوار پراید کرد و به طرف محل قرار به راه افتاد.

امیر که دیگر کمی جرئت پیدا کرده بود در حالی که پشت فرمان خودرو قرار داشت و تلفنی با سجاد کری خوانی می کرد به او گفت: من در محل قرار هستم! اگر جرئت داری بیا!.

هنوز حرف های تلفنی امیر ادامه داشت که ناگهان دو جوان کنار شیشه خودرو سبز شدند.

در این هنگام سجاد درحالی که دسته خنجر را در دست می فشرد به امیر گفت: پیاده شو! ولی امیر با دیدن تیغه خنجر و از شدت ترس پدال گاز را فشرد و فرار کرد.

هنوز مسافت زیادی راطی نکرده بودند که علی پسرخاله امیر، از او خواست خودرو را متوقف کند تا بفهمد ماجرا چیست؟ و آن جوان چرا دست به چاقو کشی زد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعدام یک متهم به قتل در مشهد

اعدام یک متهم به قتل در مشهد