مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 04:502021-05-22اقتصادي

مجوز خدمات رسانی فضاهای ورزشی قم صادر شد


تمام فضاهای ورزشی روباز و سرپوشیده استان قم اعم از دولتی و خصوصی از امروز مجاز به از سر گرفتن مجدد فعالیت ها و خدمات رسانی خود به ورزشکاران و علاقمندان ورزش شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، از دهه سوم فروردین ماه بود که شیوع موج جدیدی ویروس کرونا اصناف مختلف از جمله باشگاه ها و فضاهای ورزشی دولتی و خصوصی را به تعطیلی اجباری وادار کرد، بدین ترتیب نزدیک به 40 روز تمام فعالیت های ورزشی تعطیل شد و ورزش بار دیگر از کرونا آسیب جدّی دید.

اما با تغییر رنگ استان قم از قرمز به نارنجی و کاهش تلفات کرونا، تمام اماکن ورزشی این استان اعم از سرپوشیده و روباز از امروز شنبه اول خرداد ماه به شرط توجه ویژه به دستورالعمل های بهداشتی مجوز فعالیت گرفته اند، ضمن اینکه هر مکان ورزشی مجاز به فعالیت حداکثر 30 نفر خواهد بود.

این تصمیم در جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش با حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان قم، نماینده اداره کل بهداشت و دیگر اعضای این ستاد اتخاذ شده و پیگیری فعالیت های جامعه ورزش استان قم به موجب ابلاغ مصوبه جدید کشوری با حداکثر 30 نفر و با امکان پذیر است.

این در شرایطی است که گروه بندی اماکن ورزشی نزد ستاد مقابله با کرونا از گروه 3 به گروه 2 بعد از پیگیری های مکرر حضوری و کتبی از مراجع استانی و کشوری همچنان درخواست اداره کل ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز خدمات رسانی فضاهای ورزشی قم صادر شد

مجوز خدمات رسانی فضاهای ورزشی قم صادر شد