مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 04:052021-05-22اقتصادي

پس از سال ها انتظار؛ انشعاب مشترکان آبرسانی افشارزاده به شبکه آب شهر وصل شد


مشترکان تحت پوشش آبرسانی خصوصی افشارزاده در شهرستان فردیس دچار مشکلات متعدد و قطعی آب بودند که بالاخره انشعاب مشترکان به شبکه آبرسانی متصل شد اما برای بهتر شدن شرایط و رفع کامل مشکلات نیازمند پیگیری مسؤولان ذیربط هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، پس از قطع چندروزه آب مشترکان تحت پوشش آبرسانی خصوصی افشارزاده در فردیس، انشعابات این محدوده به شبکه آب شرب شهرستان وصل شد، اما مشکل واگذاری آبرسانی افشارزاده به دولت به دلیل عدم همکاری مالک، همچنان پابرجاست.

این شبکه آبرسانی از جمله مجموعه های خصوصی است که از سال های گذشته آب شرب حدود 5 هزار مشترک در  مناطق سرحدآباد، منظریه و برخی بخش های شمال شرقی فردیس را تامین می کند.

طبق قانون، آبرسانی های خصوصی باید به اداره آب و فاضلاب تحویل داده شوند تا شاخص های نظارت و سلامت مردم در این خصوص اعمال شود.

اما از بین آبرسانی ‍های خصوصی فردیس که از زمان شهرستان شدن، به تدریج به آبفا واگذار شده،  آبرسانی افشارزاده همچنان در اختیار مالک خصوصی است و مشکلاتی از جمله قطعی چند روزه آب را برای مشترکین این آبرسانی ایجاد کرده که مداخله مسؤولان حاکمیتی از جمله فرماندار و دادستان شهرستان فردیس را به دنبال داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از سال ها انتظار؛ انشعاب مشترکان آبرسانی افشارزاده به شبکه آب شهر وصل شد

پس از سال ها انتظار؛ انشعاب مشترکان آبرسانی افشارزاده به شبکه آب شهر وصل شد