مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 03:552021-05-22پزشكي

شهرستان های کرمانشاه مرکز ثابت انتقال خون ندارد


مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با بیان اینکه در هیچکدام از شهرستان های استان مرکز ثابت انتقال خون وجود ندارد، گفت: تنها درمرکز استان یک مرکز انتقال خون ثابت فعال است.

- پژمان صالحی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، سازمان انتقال خون را تنها نهاد متولی تهیه و تأمین خون مورد نیاز بیماران دانست و اظهار داشت: خون، پلاکت، فرآورده های خونی برای بیماران بسیار حیاتی هستند و باید در زمان و مکان مناسبی در اختیار بیماران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در هیچکدام از شهرستان های استان مرکز ثابت انتقال خون وجود ندارد، گفت: تنها در مرکز استان یک مرکز انتقال خون ثابت فعال است.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه اضافه کرد: یک سری اقدامات اولیه برای ایجاد مرکز ثابت خونگیری در برخی شهرستان ها من جمله کنگاور و اسلام آباد غرب برای ایجاد مرکز ثابت خونگیری انجام شده که امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی این مراکز در شهرستان های استان باشیم.

وی از خیرین استان خواست که کمک به سازمان انتقال خون را مدنظر داشته باشند و گفت: با اضافه شدن یک تخت خونگیری به استان می توان جان بیماران زیادی را نجات داد.

اعلام برنامه استقرار گروه سیار خونگیری در شهرستان های کرمانشاه صالحی فر با اعلام برنامه خونگیری سیار در شهرستان استان طی خردادماه جاری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان های کرمانشاه مرکز ثابت انتقال خون ندارد

شهرستان های کرمانشاه مرکز ثابت انتقال خون ندارد