مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 03:552021-05-22سياسي

بارگذاری جدید بر حوضه زاینده رود غیرکارشناسی و مسأله زاست


عضو کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: بارگذاری جدید بر حوضه آبریز زاینده رود اقدامی ست که مادامی که جبران نشود حتی اگر مجوزهای لازم را داشته باشد کاری غیرکارشناسی است.

- حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص پروژه بن -بروجن اظهار داشت: بحث آب استان اصفهان، چهارمحال بختیاری و خوزستان از مباحثی است که امروزه با توجه به موضوع خشکسالی حادتر شده و مشکل را مقداری عمیق تر کرده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی برای این موضوع تشکیل شده است.

نقدعلی مطرح کرد: این واقعیتی است که سوءتدبیر در این قضیه می تواند باعث بحران های اجتماعی و چالش های امنیتی شود و در حال حاضر نیز چالش های اقتصادی و معیشتی برای مردم درست کرده است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی درخصوص پیگیری نمایندگان اصفهان درباره این موضوع اعلام کرد: نمایندگان به طور مکرر پیگیر این داستان هستند و در نطق های خود نیز اعلام نارضایتی می کنند؛ همچنین در پیگیری های معمولی که دارند، در جلسات پیگیر این موضوع هستند.

وی در انتها افزود: وزارت نیرو تعهدی را به حوضه آبریز زاینده رود داده است و بر اساس آن تعهد برداشت ها و بارگذاری ها انجام شده و پیگیر انجام این تعهدات و جبران برداشت ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگذاری جدید بر حوضه زاینده رود غیرکارشناسی و مسأله زاست

بارگذاری جدید بر حوضه زاینده رود غیرکارشناسی و مسأله زاست