مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 03:552021-05-22اقتصادي

عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات شهر سی سخت از مرز 72 درصد عبور کرد


استاندار در نشست ستاد بازسازی شهر زلزله سیسخت و در جمع مدیران عامل بانکها و دستگاههای اجرایی همکنون بالای 72 درصد عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات داشتیم و باید تلاش کنیم این عدد تا پایان هفته آینده به بالای 85 تا 90 درصد برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حسین کلانتری امروز در نشست ستاد بازسازی سی سخت اظهار داشت: بهبود فعالیت و سرعت بخشی بانک ها در روند عقد قرارداد برای ارائه تسهیلات در شهر زلزله زده سی سخت ضروری است.

نماینده عالی دولت در استان  با   اشاره به همکاری  و همراهی  بانکها  در زلزله سی سخت  خاطرنشان کرد بانک های عامل  در تزریق منابع  و تشکیل  پرونده  با دستورالعمل خوب عمل کرده و قابل تقدیر و تشکر است.

کلانتری  تصریح کرد : انتظار ما از  بانکها بخصوص بانک ملی  که سقف را افزایش  که هم سرعت کار بیشتر بشود و هم ظرفیت  جذب استان و نفرات تسهیل شود   وی به موضوع بازسازی شهر سی سخت اشاره کرد و گفت: ضمن تشکر از بانکها که هم پای کار هستند و عملکرد آنها قابل قبول  است و منتظر مراجعه متقاضیان هستند میانگین عملکرد بانکها تا الان بانک ملی و بانک صادرات و بانک مسکن  بیشترین و بهترین عملکرد را داشتند و بانک ضعیفی در این خصوص نداریم و عملکرد همه قابل قبول است و از همه بانکهای استان تشکر می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات شهر سی سخت از مرز 72 درصد عبور کرد

عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات شهر سی سخت از مرز 72 درصد عبور کرد