مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 03:552021-05-22اقتصادي

کشف جعل علامت استاندارد بر روی محصولات سلولزی


مدیرکل استاندارد بوشهر از کشف جعل علامت استاندارد بر روی محصولات سلولزی خبر داد و گفت: دستمال توالت با نام های تجاری کسری و نیلوفر آبی و دستمال کاغذی با نام تجاری زرکیش دارای علامت استاندارد جعلی است.

- محمدرحیم بهره مند با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق نامه ارسالی از اداره کل حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد، دستمال توالت با نام های تجاری کسری تولید استان لرستان، نیلوفر آبی تولید استان قزوین و دستمال کاغذی با نام تجاری زرکیش تولید استان اصفهان دارای علامت استاندارد جعلی است.

وی ادامه داد: محصولات مذکور در مراکز عرضه سایر استان ها نیز مشاهده شده اند و با توجه به استعلام گرفته شده از استان محل تولید فاقد پروانه کاربرد علامت استاندارد برای محصول بوده اند.

مدیرکل استاندارد بوشهر افزود: به استناد ماده 40 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب 1396، چاپ علامت استاندارد بدون دریافت مستندات قانونی یا تاییدیه سازمان جرم محسوب می شود و با متخلف طبق قانون برخورد خواهد شد.

بهره مند خاطر نشان کرد: از تمامی هم استانی های عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده این محصولات مراتب را از طریق شماره تماس 7-07733444325 به اطلاع کارشناسان این اداره کل برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف جعل علامت استاندارد بر روی محصولات سلولزی

کشف جعل علامت استاندارد بر روی محصولات سلولزی