مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 03:452021-05-22سياسي

بانوان در تمام ادوار آزمون های قرآنی، حضور بیشتری داشته اند


در 15 دوره گذشته آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی، حضور خانم ها همواره بیشتر از آقایان بود و در این دوره نیز تعداد شرکنندگان خانم، - ، آزمون مرحله اول شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم صبح جمعه 31 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ رییس سازمان دارالقرآن الکریم که قبل از برگزاری این آزمون در دانشگاه علم و صنعت حضور داشت با اشاره به حضور بیشتر خانم ها در این آزمون اظهار داشت: در 15 دوره گذشته این آزمون، حضور خانم ها همواره بیشتر از آقایان بوده است این در حالی است که امسال در بخش برادران ما شاهد رشد 12 درصدی به ویژه در قسمت حفظ قرآن بودیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شاهد ظرفیت خوبی در حوزه قرآنی در کشور هستیم و سازمان دارالقرآن هم تلاش می کند که از حافظان قرآن در فضای تدریس حفظ قرآن و معلم قرآنی در مؤسسات و خانه های قرآنی خود استفاده کند که البته نیازمند برنامه ریزی منسجم تری در این زمینه هستیم.

رییس سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به آزمون تخصصی حفظ قرآن و آزمون حفظ عمومی قرآن، ابراز امیدواری کرد و گفت: در چند سال آینده آمارهای بیشتری از حافظان قرآن را در سامانه مختلف دارالقرآن شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان در تمام ادوار آزمون های قرآنی، حضور بیشتری داشته اند

بانوان در تمام ادوار آزمون های قرآنی، حضور بیشتری داشته اند