مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 03:302021-05-22دانش

آمار انتخاب رشته و ظرفیت پذیرش دکتری آزاد/ آغاز مصاحبه از هفته آخر خرداد


رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد آمار انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری و همچنین ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد در این مقطع را اعلام کرد و گفت:مصاحبه دکتری از هفته آخر خرداد آغاز می شود.

- ، در پاسخ به این سوال چه تعداد از داوطلبان دوره دکتری 1400، در دانشگاه آزاد انتخاب رشته کرده اند، اظهار کرد: امسال نزدیک به 10 هزار نفر بیشتر نسبت به سال گذشته در دانشگاه آزاد انتخاب رشته کرده اند.

رییس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه ما در دانشگاه آزاد در دوره دکتری 2 هزار و 349 رشته محل فعال در 284 رشته گرایش در 150 واحد دانشگاهی داریم، افزود: ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد در دوره دکتری در سال 1400، 11 هزار و 538 ظرفیت است.

وی با بیان این مطلب که تعداد داوطلبان واجد شرایط انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی 130 هزار و 732 نفر هستند که سازمان سنجش اطلاعاتشان را در اختیار ما قرار داده است، گفت: از این تعداد 60 هزار و 783 نفر در سامانه دانشگاه آزاد انتخاب رشته کردند.

کاظمی ضمن بیان این مطلب 31 هزار و 109 داوطلب برای مصاحبه مجازی به دانشگاه دعوت می شوند، خاطرنشان کرد: سامانه دعوت به مصاحبه از روز گذشته فعال شده و تا 31 اردیبهشت داوطلبان فرصت دارند، نسبت به ثبت نام برای مصاحبه دوره دکتری اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار انتخاب رشته و ظرفیت پذیرش دکتری آزاد/ آغاز مصاحبه از هفته آخر خرداد

آمار انتخاب رشته و ظرفیت پذیرش دکتری آزاد/ آغاز مصاحبه از هفته آخر خرداد