مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 03:252021-05-22ورزشي

روز شهرکرد چگونه گذشت؟/ از افتتاح موزه تا گلایه از مسئولان قبلی


به مناسبت 31 اردیبهشت ماه و سالروز شهر شهرکرد، برنامه ای به میزبانی شهرداری این شهر برگزار شد، معرفی مفاخر شهرکرد، گزارشی از عملکرد شهرداری و برنامه ریزی جهت ایجاد موزه شهرکرد شناسی از جمله برنامه های این روز بود.

- زینب رحیمی به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد چند سالی است که روز 31 کرونا شده در روال برپایی این مراسم تغییراتی ایجاد شده است و شهروندان از طریق شبکه های استانی و فضای مجازی برنامه های چهارمین نکوداشت روز شهرکرد را که به همت مدیریت ارتباطات شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی برپا می شود دنبال می کند.

در این گزارش برآنیم تا خلاصه ای از برنامه تلویزیونی شهرکرد من که ساعت 21:30 از شبکه استانی چهارمحال و بختیاری روی آنتن رفت را به تحریر درآوریم.

سفر امامزادگان به شهرکرد علت اصلی نامگذاری بهادر عبدالغنی یکی از مهمانان برنامه شهرکرد من با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی با توجه به مصوبات شورای اسلامی با اهدافی روز 31 اردیبهشت را به عنوان روز شهرکرد نامگذاری کرد، گفت: سفر امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(ع) به شهرکرد و جاذبه ها و اقلیم زیبای شهر در بهار اصلی ترین دلایل نامگذاری روز شهرکرد در 31 اردیبهشت است.

 شهردار شهرکرد با بیان اینکه از سال 1318 که شهرداری تاسیس شد همه تغییرات و تحولات را از طریق نقشه ها و عکس های هوای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز شهرکرد چگونه گذشت؟/ از افتتاح موزه تا گلایه از مسئولان قبلی

روز شهرکرد چگونه گذشت؟/ از افتتاح موزه تا گلایه از مسئولان قبلی