مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 03:252021-05-22سياسي

آغاز پیش ثبت نام مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی +جزییات


آغاز پیش ثبت نام مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی +جزییات پیش ثبت نام مدارس شاهد به صورت الکترونیکی در سراسر کشور در پایه اول ابتدایی از اول خردا آغاز و تا بیست و پنجم این ماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق سامانه سجا به نشانیsaja.

medu.

ir انجام می شود و خانواده ها می توانند با ورود به سامانه مذکور نسبت به پیش ثبت نام فرزندان خود در پایه های اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم، اقدام کنند.

اداره کل شاهد و امور ایثارگران هشدار داده است که متاسفانه عده ای فرصت طلب در فضای مجازی از طریق سایت های متفرقه نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام می کنند که از نظر این اداره کل وجاهت قانونی ندارد، لذا لازم است اولیای محترم دانش آموزان مراقب این موضوع باشند.

بدیهی است پس از اتمام مهلت مقرر، دانش آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده اند با اطلاع رسانی که از طریق مدرسه صورت خواهد گرفت، برای ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت نام به مدرسه مراجعه خواهند کرد.

زمانبندی زمان پیش ثبت نام مدارس شاهد در پایه های مختلف تحصیلی به این شرح است: - پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه تا 25 خرداد - پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از 22خرداد ماه تا 15 تیر - پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از اول تیر شروع و تا 25 تیر همچنین زمان پیش ثبت نام دانش آموزان میان پایه مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش ثبت نام مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی +جزییات

آغاز پیش ثبت نام مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی +جزییات