مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 03:202021-05-21ورزشي

نخستین انجمن ورزشی نویسان در یزد آغاز به کار کرد


رییس هیئت مدیره انجمن ورزشی نویسان یزد از آغاز بکار این انجمن برای اولین بار در استان و به منظور کمک به توسعه ورزش همگانی و حرفه ای در استان خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس هیئت مدیره انجمن ورزشی نویسان یزد از آغاز بکار این انجمن برای اولین بار در استان و به منظور کمک به توسعه ورزش همگانی و حرفه ای در استان خبر داد.

علی محمد قادریان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پرورش نیروی متخصص در حوزه رسانه و ورزش، ایجاد و تقویت روحیه نشاط و همدلی بین فعالان رسانه ای، ترغیب بیش از پیش مدیران به فعالیت بیشتر رسانه ای و ورزشی در راستای تقویت نشاط اجتماعی، حمایت از رسانه ها و فعالان رسانه ای ورزش، شناسایی افراد مستعد در حوزه رسانه های ورزشی و ارائه آموزش های لازم به آنها از اهداف تشکیل این انجمن است.

وی با بیان این که هیات موسس انجمن ورزشی نویسان استان شامل 9 نفر از خبرنگاران، عکاسان و برنامه سازان حوزه ورزش است، اسامی آنها را شامل علی محمد قادریان، رضا گلیمی، امید حسین مرشدی، علی امینی، کاظم سبحان زاده، سعید صادقی، حمیدرضا استادیان، حمید رضا دهقان و مجید دهقانی زاده ذکر کرد.

این فعال و پیشکسوت ورزش استان در پایان خاطرنشان کرد: به زودی فراخوان عضویت در این انجمن برای علاقمندان حوزه رسانه و ورزش اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین انجمن ورزشی نویسان در یزد آغاز به کار کرد

نخستین انجمن ورزشی نویسان در یزد آغاز به کار کرد