مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 02:452021-05-21اقتصادي

رییس اتحادیه چاپخانه داران: بعضی چاپخانه ها برای سرپا ماندن، برچسب تقلبی چاپ می کنند


رییس اتحادیه چاپخانه داران کشور گفت: ارز 4200 تومانی به سایر افرادِ خارج از صنعت چاپ تعلق گرفت و تخصیص ارز به بخش کاغذ هم با مدیریت های سراسر غلط به یک فاجعه انجامید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، احمد ابوالحسنی رییس اتحادیه چاپخانه داران کشور در برنامه زنده برنامه تقاطع فرهنگ به مشکلات و معضلات حوزه چاپ اشاره کرد و گفت: فعالان صنعت چاپ پس از کرونا ماهی یکبار تست می دادند که هزینه های اضافی را به آن ها تحمیل می کند.

وی همچنین به گرانی ارز در شرایط سخت واردات مواد اولیه صنعت چاپ اشاره کرد و افزود: در این بخش بسیاری از کارگاه ها آسیب دیدند و رو به تعطیلی گذاشتند.

ابوالحسنی با بیان اینکه ارز 4200 تومانی به سایر افرادِ خارج از صنعت چاپ تعلق گرفت و تخصیص ارز به بخش کاغذ هم با مدیریت های سراسر غلط به یک فاجعه انجامید، ادامه داد: در حوزه مقوا و صنعت بسته بندی و کاغذ گلاسه هم دچار مشکل شدیم.

وی افزود: افراد اندکی برای واردات مواد اولیه صنعت چاپ ارز 4200 تومانی دریافت کردند، ولی محصولات وارد بازار نشد و اگر هم شد، مشکل کاغذ رخ داد و در نهایت مقوا با قیمت آزاد در اختیار مصرف کننده قرار گرفت.

ابوالحسنی اصلی ترین اقدام را رفع موانع دانست و افزود: بسیاری از عزیزان مواد اولیه را با ارز آزاد وارد کردند، ولی باز هم قوانینی بر سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتحادیه چاپخانه داران: بعضی چاپخانه ها برای سرپا ماندن، برچسب تقلبی چاپ می کنند

رییس اتحادیه چاپخانه داران: بعضی چاپخانه ها برای سرپا ماندن، برچسب تقلبی چاپ می کنند