مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 02:352021-05-21پزشكي

خطر اوج گیری کرونای هندی و آفریقایی در هرمزگان وجود دارد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: در هفته گذشته شمار افراد قرنطینه و مراجعه سرپایی به مراکز کویید 19 نیز افزایش اما شمار فوتی ها کاهش اندکی داشت.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: در هفته گذشته شمار افراد قرنطینه و مراجعه سرپایی به مراکز کویید 19 نیز افزایش اما شمار فوتی ها کاهش اندکی داشت.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: در سی ویکمین روز از اردیبهشت ماه، پنج نفر دیگر بر اثر ابتلاء به کرونا در هرمزگان جان باختند و مجموع شمار جان باختگان این بیماری در استان به هزار و 232 نفر رسید.

وی با بیان اینکه جان باختگان چهار خانم و یک آقا در بازه سنی 39 تا 91 ساله از بندرعباس، بستک و جاسک بودند، تصریح کرد: همچنین 95 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند و اکنون در مجموع 424 نفر در بیمارستان های استان تحت مراقبتند.

نوروزیان با اشاره به اینکه از مجموع بستری ها، 67 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی.

سی.

یو) بستری هستند و حال 13 نفر از آن ها وخیم است، تصریح کرد: در همسنجی آماری این هفته کرونا با هفته گذشته این هفته آزمایش ها و غربالگری 26 درصد افزایش داشت که 30 درصد نیز موارد مثبت شناسایی شده و 10 درصد موارد بستری در بیمارستان ها افزایش داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر اوج گیری کرونای هندی و آفریقایی در هرمزگان وجود دارد

خطر اوج گیری کرونای هندی و آفریقایی در هرمزگان وجود دارد