مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 20:252021-05-21سياسي

لزوم توجه به آینده پژوهی برای مدیریت تغیرات و تحولات آتی


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان لزوم توجه به آینده پژوهی برای مدیریت تغیرات و تحولات آتی با هدف مدیریت بهتر کشور تاکید کرد و گفت: - ایسنا/سمنان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان لزوم توجه به آینده پژوهی برای مدیریت تغیرات و تحولات آتی با هدف مدیریت بهتر کشور تاکید کرد و گفت: شیوه های مدیریتی دنیا بر اساس داده های جدید تعریف و مدیریت سنتی فعلی دستخوش تغییر خواهد شد فلذا باید خود را برای مواجهه با این تغییرات آماده کنیم.

حبیب الله خجسته پور در جلسه مرکز مطالعات استراتژیک که در سالن یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این جلسه اظهار کرد: ما در قرن 21 به سر می بریم و سرعت تغییرات در این برهه ی زمانی بسیار بالاست.

وی افزود: اگر امروز را با ده سال قبل مقایسه کنید به سطح تغییرات پی خواهید برد و بی تردید ما قصد داریم تا خودمان را برای مواجه با تغییرات آماده نماییم و لازمه این امر آن است که طرحی نو در انداخته و شیوه ها ی جدیدی را به کار ببندیم.

خجسته پور با تاکید بر این که در قرن فعلی، هوش مصنوعی به مثابه شریک انسان نیز منشا تحولات زیادی بوده، گفت: علی رغم آنکه این شریک از عواطف انسانی بی بهره است، اما در شئون مختلف زندگی ما همچون کار، مدیریت و محیط زیست تاثیر بسیاری را بر جای گذاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به آینده پژوهی برای مدیریت تغیرات و تحولات آتی

لزوم توجه به آینده پژوهی برای مدیریت تغیرات و تحولات آتی