مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 19:552021-05-21اقتصادي

مصرف کم سابقه برق در گیلان/احتمالا برق ارزان سرقت می شود


مصرف برق در گیلان به گفته مدیرعامل برق منطقه ای گیلان طی 10 سال اخیر کم سابقه بوده و به نظر می رسد برق ارزان تولید شده دولتی توسط سودجویان با هدف تولید رمزارزها به سرقت می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، همه ساله با فرا رسیدن فصل گرما سیستم های سرمایشی مردم نیز سرویس شده و راه اندازی میشوند.

علیرغم اینکه امسال هنوز فصل تابستان از راه نرسیده، خردادماه گیلانی ها به استقبال تابستان رفته و دمای هوا تا حد قابل توجهی افزایش یافته است.

اما گرمای زودرس در گیلان از یک سو و کاهش بارندگی ها نیز از سوی دیگر مسؤولان و متولیان تامین برق را با نگرانی هایی روبرو کرده است.

گفته شده در پس کاهش بارندگی ها و پایین آمدن آب سدها، تولید برق نیز با چالش هایی روبرو شده و از این رو مشارکت مردم در پایداری برق بسیار مهم است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به کاهش تولید برق گفته: سال پیش 10 هزار مگاوات تولید برق داشته ایم اما امسال این تولید به 50 درصد کاهش یافته است.

بهمن داراب زاده، دست یاری به سوی مردم دراز کرده و از آنها خواسته امسال بیشتر هوای برق را داشته باشند و کمتر مصرف کنند.

تنظیم درجه وسایل سرمایشی روی 26 تا 27 درجه، کاهش مصرف در ساعات پیک و یا خاموش کردن لامپ های اضافی از جمله در ساعات روز از عمده توصیه هایی هست که مدیرعامل برق منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف کم سابقه برق در گیلان/احتمالا برق ارزان سرقت می شود

مصرف کم سابقه برق در گیلان/احتمالا برق ارزان سرقت می شود