مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 19:252021-05-21سياسي

وضعیت آموزش مجازی در 3 مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری/ راه های مقابله با تقلب


اگر شرایط حضور در کتابخانه، آزمایشگاه و کارگاه برای دانشجویان دکتری فراهم شود، از آسیب های آموزش مجازی در این مقطع به شدت کاسته می شود.

- حسین سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره منویات رهبر معظم انقلاب و ابراز نگرانی ایشان از افت یادگیری دانشجویان در پی آموزش مجازی، اظهار کرد: ارزیابی این نکته که از سوی مقام معظم رهبری بیان شده، باید در سطوح مختلف آموزش دانشگاهی یعنی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری صورت گیرد.

وی افزود: به نظر می رسد که بیشترین افت در آموزش مجازی در سطح کارشناسی اتفاق افتاده باشد چرا که تعامل رو در روی استاد و دانشجو در این مقطع، قرار گرفتن دانشجو در محیط آموزشی و حضور در انجمن های علمی مختلف و استفاده او از برنامه های حضوری دانشگاه و سخنرانی های علمی، بهره مندی از امکانات کتابخانه و کارگاه و آزمایشگاه و.

جزو مواردی هستند که دانشجوی کارشناسی به شدت به آنها نیاز دارد تا از محیط محدود دبیرستان وارد محیط باز دانشگاه شود.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: بنابراین گرچه در آموزش مجازی سعی شده بالاترین استاندارد آموزش دانشگاهی حفظ شود اما طبیعی است که هیچوقت آموزش مجازی به خصوص در دوره کارشناسی جای آموزش حضوری و قرار گرفتن دانشجو در محیط دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آموزش مجازی در 3 مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری/ راه های مقابله با تقلب

وضعیت آموزش مجازی در 3 مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری/ راه های مقابله با تقلب