مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 18:452021-05-21حوادث

غرق شدن یک کودک و نوجوان در آب بندان های گرگان


، روز جمعه دو حادثه غرق شدگی در آبندان های روستاهای گرگان اتفاق افتاد که طی آن یک نوجوان 18 ساله و یک کودک پنج ساله جان خود را از دست دادند.

فرماندار گرگان در این خصوص گفت: بعدازظهر جمعه یک نوجوان 18 ساله در آب بندان روستای جعفرآباد غرق شد که بعد از تلاش غواصان جسد بی جان این فرد از آب کشیده شد.

محمد حمیدی ادامه داد: همچنین به فاصله یک ساعت بعد از حادثه جعفرآباد، سه کودک در آب بندان روستای توشن در حال غرق شدن بودن که با تلاش نیروهای دو نفر از آنها نجات پیدا کرده و به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: عملیات جست جوی کودک پنج ساله غرق شده در آبندان توشن توسط هلال احمر و غواصان آتش نشانی انجام شد که سرانجام جسد این کودک پیدا شد.

فرماندار گرگان تاکید کرد: با توجه به شروع فصل گرما و مراجعه شهروندان به آب بندان ها برای گذراندن اوقات فراغت، از شهروندان خواهشمندیم برای حفاظت از جان خود از شناکردن در تمامی تأسیسات آبی و غیره اکیداً خودداری کنند.

شنا در محدوده سدها، آب بندان ها و کانال ها ممنوع است دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای استان گلستان هم با صدور اطلاعیه ای نسبت به شنا در تاسیسات و ابنیه آبی استان هشدار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن یک کودک و نوجوان در آب بندان های گرگان

غرق شدن یک کودک و نوجوان در آب بندان های گرگان