مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 18:402021-05-21سياسي

توزیع 40 هزار بسته معیشتی در مرحله سوم ایران همدل


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در قالب مرحله سوم رزمایش ایران همدل 40 هزار و 433 بسته معیشتی از محل مشارکت خیران زنجانی در طرح اطعام مهدوی تهیه و بین خانواده های زیرپوشش کمیته امداد استان و سایر اقشار نیازمند این استان توزیع شده است.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تهیه و توزیع غذای گرم، افطاری ساده، نان مهربانی و بسته های معیشتی در قالب طرح اطعام مهدوی از برنامه های مهم اجرایی کمیته امداد استان زنجان در مرحله سوم این رزمایش مردمی و خداپسندانه بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین خانواده های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند این استان با هدف کمک به معیشت جامعه هدف در ماه مبارک رمضان از برنامه های مهم اجرایی کمیته امداد استان زنجان در طول این ما رمضان بوده است، افزود: براساس آمارهای موجود در قالب مرحله سوم رزمایش ایران همدل 40 هزار و 433 بسته معیشتی از محل مشارکت خیران زنجانی در طرح اطعام مهدوی تهیه و بین خانواده های زیرپوشش کمیته امداد استان و سایر اقشار نیازمند این استان توزیع شده است.

صفری با اشاره به اینکه به منظور تهیه و توزیع بسته های معیشتی بیش از 11 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری در سطح ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 40 هزار بسته معیشتی در مرحله سوم ایران همدل

توزیع 40 هزار بسته معیشتی در مرحله سوم ایران همدل