مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 15:152021-05-21سياسي

فعالیت مرکز مطالعات استراتژیک استان سمنان متوقف نمی شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: فعالیت مرکز مطالعات استراتژیک استان سمنان نباید به هیچ وجه متوقف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور عصر امروز در جلسه مرکز مطالعات استراتژیک که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این جلسه اظهار کرد: در قرن 21 به سر می بریم و سرعت تغییرات در این برهه زمانی بسیار بالاست.

وی افزود: اگر امروز را با 10 سال قبل مقایسه کنید، به سطح تغییرات پی خواهید برد و بی تردید قصد داریم تا خودمان را برای مواجه با تغییرات آماده سازیم و لازمه این امر، آن است که طرحی نو درانداخته و شیوه های جدیدی را به کار ببندیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه در قرن فعلی، هوش مصنوعی نیز به عنوان شریک انسان مطرح است، گفت: علی رغم آنکه این شریک از عواطف انسانی بی بهره است، اما در شئون مختلف زندگی ما همچون کار، مدیریت و محیط زیست تأثیر بسیاری را بر جای گذاشته است.

خجسته پور با بیان اینکه از قرن گذشته تاکنون تعریفی که ما از کار داشته ایم، کاملاً تغییر یافته، اظهار کرد: حال که در شرایط کرونایی قرار داریم، بخشی از این تغییرات همچون تدریس و آموزش معلمان و اساتید از منازل را تجربه کرده ایم که شاید باور آن برایمان مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مرکز مطالعات استراتژیک استان سمنان متوقف نمی شود

فعالیت مرکز مطالعات استراتژیک استان سمنان متوقف نمی شود