مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 14:402021-05-21سياسي

برخی از آسیب ها و جرایم متاثر از نیروی کار مهاجر است


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: برخی از تفاوت های فرهنگی و اختلاط های قومی در مهاجر پذیری شهرستان، تبعات اجتماعی و مشکلات فرهنگی را ایجاد کرده است.

- ایسنا/یزد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: برخی از تفاوت های فرهنگی و اختلاط های قومی در مهاجر پذیری شهرستان، تبعات اجتماعی و مشکلات فرهنگی را ایجاد کرده است.

محمدرضا حدادزاده در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب اشکذر بر حرکت استان به سمت صنایع کم آب خواه تأکید و اظهار کرد: توجه به سند آمایش سرزمینی در توسعه استان و حرکت به سمت صنایع کم آب خواه و همسو با محیط زیست باید مورد اهتمام مدیران و تصمیم گیران قرار گیرد.

وی تصریح کرد: توسعه و پیشرفت، زمینه ساز رونق اقتصادی در منطقه و انتفاع مردم از گردش منابع مالی است، اما در بعضی موارد آسیب ها و مشکلاتی را نیز به همراه دارد که باید آن مشکلات را شناسایی و مدیریت کرد.

این مقام قضایی، مهاجر پذیر بودن شهرستان های صنعتی را از مشکلات توسعه و پیشرفت ذکر و بیان کرد: در حالیکه برخی از تفاوت های فرهنگی و اختلاط های قومی در مهاجر پذیری شهرستان شاید تبعات اجتماعی و مشکلات فرهنگی را ایجاد کند اما باید به این مهاجر پذیر بودن نیز به چشم یک فرصت نگاه کرد و از آن در مسیر پیشرفت شهرستان بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از آسیب ها و جرایم متاثر از نیروی کار مهاجر است

برخی از آسیب ها و جرایم متاثر از نیروی کار مهاجر است