مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-05-21سياسي

سردار جعفری: مسئله انقلاب و اسلام حرکت اجتماعی و برانگیختن مردم است


فرمانده قرارگاه بقیه الله سپاه پاسداران گفت: مسئله انقلاب و اسلام حرکت اجتماعی و برانگیختن مردم است، انقلاب در گام اول ایستادگی خوبی کرد اما برای رسیدن به مرحله بعدی نیاز به گذراندن گام دوم و مشارکت گسترده داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار محمدعلی جعفری عصر امروز در اختتامیه نشست ملی جریان های حلقه های میانی که در مجتمع آفتاب ولایت مشهد برگزار شد، خطاب به گروه های جهادی حاضر در جلسه اظهار کرد: اینکه شما توانستید فعالیت های خودجوش مردمی در مناطق مختلف را سامان دهی کنید یک حرکت جهادی و انقلابی است.

فرمانده قرارگاه بقیه الله سپاه پاسداران با بیان اینکه به اینجا آمده ام تا دغدغه و انتظار رهبری از بخشی از جوانان انقلاب که در عرصه فعالیت های جهادی در قالب جریان های حلقه های میانی را با شما در میان بگذارم، خاطرنشان کرد: جریان های حلقه های میانی، واژه ای بود که رهبری در دیدار با دانشجویان در اول خرداد سال 98 برای اولین بار عنوان کردند.

وی در بیان مفهوم جریان های حلقه های میانی به طرح چند پرسش پرداخت و گفت: آیا می توان این اصطلاح را برای همه گروه های جهادی به کار برد؟ وجه تمایز این حلقه های میانی چیست؟ و اگر رهبری این واژه را به کار نمی بردند آیا این کارها انجام نمی شد؟، چه کسانی در این تعریف می گنجند؟ سردار جعفری با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جعفری: مسئله انقلاب و اسلام حرکت اجتماعی و برانگیختن مردم است

سردار جعفری: مسئله انقلاب و اسلام حرکت اجتماعی و برانگیختن مردم است