مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 13:202021-05-21ورزشي

تراژدی تلخ سقوط بازارهای کوثر اصفهان به لیگ دسته یک فوتسال


تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان با وجود پیروزی پر گل در هفته پایانی پلی آف تیم های سقوط کننده راهی لیگ دسته یک شد تا وداع تلخی در اولین تجربه لیگ برتری خود داشته باشد.

- ایسنا/اصفهان تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان با وجود پیروزی پر گل در هفته پایانی پلی آف تیم های سقوط کننده راهی لیگ دسته یک شد تا وداع تلخی در اولین تجربه لیگ برتری خود داشته باشد.

در هفته پایانی مرحله دوم یا پلی آف تیم های سقوط کننده رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم بازارهای روز کوثر اصفهان از ساعت 16 در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان شهروند ساری بود که در نهایت با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی رسید، بردی پرگل اما تلخ چرا که این پیروزی نتوانست بازارهای روزکوثر اصفهان را در لیگ برتر نگه دارد و این تیم همراه با ایمان شیراز راهی لیگ دسته یک شد.

نماینده اصفهان با توجه به حوادث هفته های پایانی این مرحله به پیروزی در بازی خود و شکست اهورا در بهبهان نیاز داشت تا بقا خود را در لیگ برتر جشن بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاگردان توسل که به دنبال پیروزی در این میدان بودند تا فارغ از هر نتیجه ای توانایی های خود را به نمایش بگذارند، شروعی طوفانی داشتند، مجید کیانی در دقیقه 9 اولین گل تیم میزبان را رقم زد، نتیجه ای که در ادامه احسان فیروزپور آن را 2 بر صفر کرد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراژدی تلخ سقوط بازارهای کوثر اصفهان به لیگ دسته یک فوتسال

تراژدی تلخ سقوط بازارهای کوثر اصفهان به لیگ دسته یک فوتسال