مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-21ورزشي

سقوط تیم فوتسال کوثر اصفهان به لیگ دسته یک


تیم فوتسال بازارهای روز کوثر در قالب هفته ششم پلی آف سقوط لیگ برتر مقابل شهروند ساری به پیروزی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در قالب هفته ششم از دور نهایی پلی آف سقوط لیگ برتر فوتسال امروز دو تیم بازارهای روز کوثر اصفهان و شهروند ساری از ساعت 16 در ورزشگاه پیروزی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه 5 بر صفر به سود میهمان به پایان رسید.

در نیمه اول تیم میزبان که برای نجات از سقوط به دسته پایین تر احتیاج به هر 3 امتیاز بازی داشت، موفق شد با 3 گل مجید کیانی، احسان فیروزپور و احسان جزینی پیروز به رختکن برود.

در نیمه دوم بازهم تیم کوثر موفق شد دو بار دیگر توسط مسعود گیاهچیان و کامبیز گمرکی دروازه میهمان را باز کند و برنده این بازی باشد ولی با توجه به پیروزی اهورای بهبهان به دسته پایین تر سقوط کرد.

ترکیب تیم بازارهای روز کوثر اصفهان:  امید سیف، حسین حمیدزاده، مجید کیانی، کامبیز گمرکی، مسعود فلاحی، احسان جزینی، مسعود گیاهچیان، احسان فیروزپور، ابراهیم حسینی، حمیدرضا یوسفی، حمید کاهبنده  سرمربی: داوود توسل ترکیب تیم شهروند ساری: سعید بلباسی، عرفان حسین زاده، سجاد رنجبر، امیرحسین اسماعیلی، آرش قاسم زاده مربی: حسین نجاریان در هفته آخر از دورنهایی پلی آف سقوط لیگ برتر شهروند ساری که حضورش در لیگ برتر را قطعی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط تیم فوتسال کوثر اصفهان به لیگ دسته یک

سقوط تیم فوتسال کوثر اصفهان به لیگ دسته یک