مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-21سياسي

انتخابات پرشوری خواهیم داشت/ امام جمعه لیست انتخاباتی ندارد


امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه طی 42 سال گذشته همواره اصل حفظ نظام همدل و همراه بوده اند، تاکید کرد که امسال هم شاهد برگزاری انتخابات پرشوری خواهیم داشت و مومنان هم موظف به تبیین اهمیت انتخابات هستند.

- ایسنا/فارس امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه طی 42 سال گذشته همواره اصل حفظ نظام همدل و همراه بوده اند، تاکید کرد که امسال هم شاهد برگزاری انتخابات پرشوری خواهیم داشت و مومنان هم موظف به تبیین اهمیت انتخابات هستند.

آیت الله لطف الله دژکام، جمعه 31 اردیبهشت در خطبه های نماز جمعه شیراز تاکید کرد: طی چهل و چند سال گذشته از انقلاب اسلامی، مردم علیرغم تلاش های شیاطین برای دلسرد کردن و ایجاد مانع در مسیر انتخابات، انقلاب خود را حفظ کرده اند.

بنابراین حضور پرشور مردم را همچون همه انتخابات ها خواهیم داشت.

امام جمعه شیراز گفت: مردم ایران در اصل حفظ نظام اسلامی و پیشبرد اهداف کشورشان همفکر و همدل و مومنین نیز موظف هستند مساله مهم حضور در انتخابات را برای آحاد مردم تشریح کنند.

او با بیان اینکه نتیجه انتخاب رییس جمهور، طی یک دوره 4 یا 8 ساله خود را نشان می دهد، لزوم دقت در انتخاب را یادآور و متذکر شد: رهبر انقلاب فرمودند هم انتخاب پرشور نیاز داریم و هم انتخاب خوب.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پرشوری خواهیم داشت/ امام جمعه لیست انتخاباتی ندارد

انتخابات پرشوری خواهیم داشت/ امام جمعه لیست انتخاباتی ندارد