مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-21بين الملل

استقبال روسیه از آتش بس غزه/ درخواست برای برگزاری نشست کمیته چهارجانبه صلح


روسیه با استقبال از برقراری آتش بس در فلسطین اشغالی و نوارغزه، خواستار برگزاری نشست فوری اعضای کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه شد.

- ، هیأت نمایندگی روسیه در سازمان ملل بعد از آغاز آتش بس در فلسطین اشغالی و نوار غزه، خواستار برگزاری نشست کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه (شامل آمریکا، روسیه، سازمان ملل و اتحادیه اروپا) شد.

به گفته دیمیتری پولیانسکی معاون نماینده روسیه در سازمان ملل، مسکو از اقدامات لازم در چارچوب کمیته چهارجانبه حمایت می کند و در راستای اعتماد زایی و تنش زدایی، خواهان برگزاری نشست فوری در سطح وزرا است.

میخاییل بوگدانوف نماینده رییس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه نیز در گفتگوی تلفنی با اسماعیل هنیه رهبر جنبش حماس، از برقراری آتش بس میان رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت فلسطینی در نوارغزه استقبال کرد.

بوگدانوف بر موضع روسیه در حمایت از روند حل و فصل سیاسی مناقشه فلسطین برمبنای حقوق بین الملل ازجمله قطعنامه های مربوطه شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد و از آمادگی برای ارائه کمک های لازم در راستای برقراری گفتگوهای سازنده در چارچوب دوجانبه میان رژیم صهیونیستی و طرف فلسطینی و همچنین در قالب گروه چهارجانبه صلح خاورمیانه سخن گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال روسیه از آتش بس غزه/ درخواست برای برگزاری نشست کمیته چهارجانبه صلح

استقبال روسیه از آتش بس غزه/ درخواست برای برگزاری نشست کمیته چهارجانبه صلح