مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-21ورزشي

آزادکاران کرمانشاه عملکرد خوبی در جام تختی داشتند


پنج مدال رنگارنگ دستاورد حضور هشت کشتی گیر آزادکار کرمانشاه در چهل و یکمین دوره مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی بود.

- ایسنا/کرمانشاه پنج مدال رنگارنگ دستاورد حضور هشت کشتی گیر آزادکار کرمانشاه در چهل و یکمین دوره مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی بود.

محمدحسین محبی رییس هیات کشتی استان کرمانشاه در پایان این رقابتها در گفت و گو با ایسنا بااشاره به برگزاری رقابت های کشتی فرنگی و آزاد جام تختی به میزبانی تهران، اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها در بخش کشتی آزاد هشت کشتی گیر و در بخش کشتی فرنگی دو کشتی گیر از استان کرمانشاه حضور داشتند.

وی تصریح کرد: در بخش کشتی آزاد ورزشکاران کرمانشاهی عملکرد خوبی در این رقابت ها داشتند و دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز کسب کردند.

رییس هیات کشتی کرمانشاه افزود: البته انتظار داشتیم که حداقل سه مدال طلا توسط یدالله محبی، ارشک محبی و بهمن تیموری در این رقابت ها بگیریم، اما متاسفانه یدالله محبی نتوانست در فینال عملکرد خوبی داشته باشد و مدال طلا را بگیرد.

وی در خصوص چرایی اُفت عملکرد یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم هم گفت: متأسفانه یدالله در کرمانشاه حریف تمرینی در سطح بالایی ندارد که بتواند با آن تمرین داشته باشد و سطح آمادگی خود را بخوبی حفظ کند و همین موضوع هم باعث شده تا کمی افت عملکرد داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادکاران کرمانشاه عملکرد خوبی در جام تختی داشتند

آزادکاران کرمانشاه عملکرد خوبی در جام تختی داشتند