مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-21اقتصادي

ضرورت نصب برچسب شناسایی روی لوازم خانگی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: تولیدکنندگان لوازم خانگی تولید داخل در تمام استان ها موظف به رعایت ضوابط نصب برچسب می باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حبیب امین زاده در نخستین جلسه کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سال 1400،  با بیان اینکه عدم نصب شناسه در سطح عرضه را در مورد کالاهای لوازم خانگی با جدیت پیگیری می کنیم، اظهار کرد: واحدهای تولیدی داخل استان مقید به رعایت ضوابط نصب برچسب هستند و در عین حال عدم اجرای ضوابط یاد شده در این بخش در استان های دیگر زمینه تخلفات را فراهم می کند.

وی بر ارزیابی دقیق و احصاء اطلاعات سهم کولبران و پیله وران از واردات لوازم خانگی به کشور و استان تأکید کرد و گفت: شناسایی منشا لوازم خانگی موجود در بازار می تواند بسیاری از چالش های این حوزه را حل و فصل کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه کلیه الزامات پنجگانه ضوابط اجرایی در گروه الف لوازم خانگی به صورت 100 درصدی محقق شده و در حال اجر می باشد، افزود: گروه های کالایی ( الف و ب ) لوازم خانگی مشمول دریافت شناسه کالا و رهگیری را به صورت همزمان پیگیری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نصب برچسب شناسایی روی لوازم خانگی

ضرورت نصب برچسب شناسایی روی لوازم خانگی