مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-21حوادث

آسیبی بدتر از قتل بابک خرمدین


هنوز جامعه از شوک خبر قتل بابک خرمدین-کارگردان 47 ساله ایرانی به دست پدر و با همکاری مادرش بیرون نیامده و ابعاد و زوایای این حادثه تلخ هنوز مشخص نشده، - ایسنا/اصفهان هنوز جامعه از شوک خبر قتل بابک خرمدین-کارگردان 47 ساله ایرانی به دست پدر و با همکاری مادرش بیرون نیامده و ابعاد و زوایای این حادثه تلخ هنوز مشخص نشده، اما بازار قضاوت ها، گمانه زنی ها و اظهارنظرهای مردمی درباره قاتل و مقتول در شبکه های مجازی و گفتگوهای حقیقی روزانه داغ است.

این روزها قضاوت هایی درباره مقتول و قاتل در جامعه می شود که می تواند باعث غفلت از ریشه های اصلی این رویدادهای تلخ شود، این قضاوت ها گاهی به قدری قوی می شود که به حوزه نخبگان و کارشناس آن هم رخنه می کند.

از سوی دیگر قرار گرفتن در معرض این قضاوت ها، استعدادهای پنهان در برخی خانواده ها را تقویت کرده و به تکرار این حوادث تلخ منجر می شود.

ساختارهای معیوب اجتماعی نیز دائماً شکاف بین واقعیت و مسائل غیر کارشناسی و هیجانی جامعه را بیشتر کرده و باعث بی توجهی و بی برنامگی در آسیب شناسی این پرونده ها می شود.

کوروش محمدی-رییس انجمن آسیب شناسی ایران در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فرزند کشی پدیده ای است که هر از گاهی در جامعه ما گزارش می شود و پیش از رسانه ای شدن قتل بابک خرمدین، موضوع قتل رومینا اشرفی به دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیبی بدتر از قتل بابک خرمدین

آسیبی بدتر از قتل بابک خرمدین