مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 03:002021-05-20سياسي

دوران هوچی گری و دوقطبی سازی گذشته است/ نامزدها وعده سرخرمن ندهند


دوران هوچی گری و انداختن مشکلات به گردن دیگران و دولت های قبلی گذشته است و نامزدهای انتخابات نباید وعده های 100 روزه و سرخرمن ندهند.

- خبرنگار مهر در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا بانیان وضع موجود شاخص مدیر و مدبر بودن برای رفع مشکلات را دارا هستند، اظهار داشت: برای مشخص شدن شاخص مدیر و مدبر بودن داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به هیچ وجه نباید به عناوین و سمت های آنان توجه کرد و پست های فعلی و قبلی آنان دلیلی قطعی برای مدیر و مدبر بودن آنان نیست.

وی بیان کرد: برای ارزیابی مدیر و مدبر بودن داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری باید دید که آنان در دوران مدیریتشان وضعیت اقتصادی کشور را به کجا رساندند.

کسانی که با عملکرد ضعیف خود باعث شدند تورم 10 درصدی به 40 درصد و دلار 3 هزار تومانی به 30 هزار تومان برسد و با عدم نظارت بر تخصیص ارز 4200 تومانی منجر به ایجاد بحران های زیادی برای کشور شدند، قطعا مدیر و مدبر نیستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای تعیین شاخص مدیر و مدبر بودن داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری باید حتما عملکرد آنان در سمت های قبلی شان ارزیابی و مشخص شود که آیا آنان توانسته اند با تدابیر خویش کشور را از شرایط سخت و مشکلات نجات دهند یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران هوچی گری و دوقطبی سازی گذشته است/ نامزدها وعده سرخرمن ندهند

دوران هوچی گری و دوقطبی سازی گذشته است/ نامزدها وعده سرخرمن ندهند