مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 00:252021-05-20بين الملل

پهپادهایی که بر فراز وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به پرواز درآمدند


پایگاه خبری الجزیره در گزارشی به تشریح مراحل ارتقای قدرت پهپادی نزد مقاومت فلسطین و به طور خاص کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری در حالی قدرت ساخت چنین هواپیماهایی را پیدا کرده که هیچ کشور عربی هنوز به چنین قدرتی دست نیافته است.

 پهپادهای رزمی القسام مانند موشک های آن شهرت پیدا نکرده است؛ اما خبر چند روز قبل کتائب القسام درباره ورود پهپادهای بمب گذاری شده و بومی مدل شهاب که سکوی پتروشیمی رژیم صهیونیستی در ساحل نوار غزه و جمعی از نظامیان در پایگاه نظامی کیسوفیم را هدف گرفته است، ما را برآن داشت به بررسی موضوع پهپادهای مقاومت و میزان موجودیت فعلی آنها در زرادخانه مقاومت بپردازیم.

 کتائب القسام پس  از رونمایی از پهپاد شهاب از نسل جدیدی از پهپادهای بومی خود در جریان عملیات شمشیر قدس رونمایی کرد و در بیانیه ای گفت که پهپاد الزواری پروازهای کنترل وشناسایی اهداف و مواضع رژیم اشغالگر صهیونیستی را انجام داده است.

مقاومت فلسطین با شناخت خیلی از شکاف های بزرگ در موازنه های قدرت نظامی ، تلاش هایی را برای اجرای یک برنامه ساخت پهپاد بومی به کارگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپادهایی که بر فراز وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به پرواز درآمدند

پهپادهایی که بر فراز وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به پرواز درآمدند