مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 20:002021-05-20اقتصادي

افتتاح 20 میلیارد تومان پروژه در در زرقان


با حضور استاندار فارس، 20 میلیارد تومان طرح عمرانی و خدماتی در شهر زرقان به افتتاح و بهره برداری رسید.

- استاندار فارس عصر پنج شنبه 30 اردیبهشت در آیین افتتاح چند پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان زرقان، با اشاره به ارتقای این شهر به شهرستان، اظهار کرد: هدف از ایجاد شهرستان رفتن به سمت و سوی تمرکززدایی و دسترسی آسان مردم به خدمات است.

عنایت الله رحیمی همچنین با اشاره به موقعیت استراتژیک زرقان در مسیر بزرگراه شیراز به اصفهان و نزدیکی این شهرستان به کلان شهر شیراز، گفت: شاخه ای از بزرگراه شیراز_ اصفهان نیز از زرقان می گذرد که همین امر در توسعه و پیشرفت این شهرستان تاثیر زیادی دارد.

او با بیان اینکه وجود صنایع بسیار در این شهرستان باعث شده که نرخ بیکاری پایینی داشته باشد، عنوان کرد: نرخ بیکاری فارس نیز از 16.

5 به 7.

8 درصد کاهش پیدا کرده است.

استاندار فارس با تاکید بر رعایت الزمات محیط زیستی در تمام پروژه های عمرانی، صنعتی و غیره استان، خاطرنشان کرد: تمام فعالیت ها باید همخوان با محیط زیست باشد تا به شهروندان آسیبی وارد نشود.

رحیمی با بیان اینکه امروز 7 پروژه عمرانی از جمله پارک فرهنگ و هنر، بلوار شهدای دودج، استخر و جکوزی، سالن ورزشی، گذر ایام در بافت قدیم شهر زرقان و غیره با اعتبار 20 میلیارد تومان در شهرستان زرقان افتتاح شد، عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 20 میلیارد تومان پروژه در در زرقان

افتتاح 20 میلیارد تومان پروژه در در زرقان