مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 19:252021-05-20بين الملل

دانش آموزان غزه تنها نیستند


در بیانیه کانون تربیت اسلامی در پی جنایت های اخیر رژیم غاصب صهیونیستی آمده است: معلمین فلسطینی و معلمین آزاده جهان باید درس مقاومت، شجاعت، ایثار و رادمردی در برابر استعمار و صهیونیزم را در سینه هر دانش آموزی از کودکی تا نوجوانی به نیکی حک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، در بیانیه کانون تربیت اسلامی در پی جنایت های اخیر رژیم غاصب صهیونیستی آمده است: اسراییل کودک کش و غاصب باز خوی وحشی اش را با بمباران غزه به اوج رسانده؛ اما فلسطینیانِ مقاوم این بار با او به توازن وحشت و مقابله به مثل در سطح شهرهای دوردست اسراییل پرداخته اند تا با حنجره مجروحشان صدای مظلومیتشان را به جهانیان برسانند.

  معلمین فلسطینی و معلمین آزاده جهان بایستی درس مقاومت و شجاعت و ایثار و رادمردی در برابر استعمار و صهیونیزم را در سینه هر دانش آموزی از کودکی تا نوجوانی به نیکی حک کنند و مدارس را به پادگان تربیت حماسی و علمی تبدیل کنند تا آمریکا و اسراییل در برابر خود نسلی همچون زُبُرالحَدید از تربیت یافتگان مکتب شهید سلیمانی را ببینند که در میدان مقاومت به آرمانی جز آزادی فلسطین نمی اندیشند.

ما فرهنگیان و معلمان و دانش آموزان ایرانی به نوجوانان فلسطینی می گوییم که در مظلومیتشان تنها نیستند و از هرگونه کمک به آنها دریغ نخواهیم داشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان غزه تنها نیستند

دانش آموزان غزه تنها نیستند