مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 18:552021-05-20فرهنگي

کتابخانه مرکزی قم تا پایان خرداد ماه افتتاح می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از راه اندازی کتابخانه مرکزی قم تا قبل از پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: آمفی تئاتر این کتابخانه پس از تجهیز لازم می تواند به عنوان سالن سینما مورد استفاده قرار گیرد.

- سید موسی حسینی کاشانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که پروژه کتابخانه مرکزی از پروژه های مصوب سفر سال 1389 مقام معظم رهبری به قم است اذعان کرد: احداث این کتابخانه در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و با زیربنای 3 هزار و 400 متر مربع از سال 1391 آغاز شد و اکنون در مراحل پایانی خود است.

وی افزود: این مجموعه شامل زیرزمین مخزن کتاب، سالن مطالعه کودک، دو سالن مجزای مطالعه آقایان و بانوان و همچنین سالن مطالعه نابینایان است، ضمن آن که محوطه پارکینگی هم برای این کتابخانه و با توجه به شرایط خاص ترافیکی خیابان امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: کمک هایی برای تجهیز نهایی این کتابخانه انجام شده است، ضمن آن که کتابخانه مرکزی قم یک سالن آمفی تئاتر هم دارد که قرار است با کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تجهیز آن، به عنوان سالن سینما هم مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه مرکزی قم تا پایان خرداد ماه افتتاح می شود

کتابخانه مرکزی قم تا پایان خرداد ماه افتتاح می شود