مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 18:552021-05-20حوادث

آتش سوزی گسترده در گاراژ غیرمجاز سوخت گیری گاز


رییس سازمان آتش نشانی شیراز، جزییات انفجار و آتش سوزی گسترده در یک گاراژ غیرمجاز سوخت گیری و انبار سیلندرهای گاز LPG را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی قانع  در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت 16:10 دقیقه عصر امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در جاده شیراز مرودشت، بعد از پل زرقان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شیراز اطلاع داده می شود.

وی افزود: با توجه به حضور آتش نشانان زرقان و لپویی در محل دو  ایستگاه آتش نشانی 15 و 3 به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله فوماتیک، خودرو حامل کف و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام می شوند.

رییس سازمان آتش نشانی گفت: آتش سوزی در یک گاراژ  1500 متری به وقوع پیوسته بود که با کاربری انبار، فروش و شارژ سیلندرهای ال پی جی فعالیت می کرد و تعداد زیادی سیلندرهای گاز مایع در اوزان مختلف در آن نگهداری می شد.

قانع ادامه داد: در کنار این گاراژ یک تعمیرگاه بزرگ خودروهای سنگین قرارداشت که ایجاد شعله در تعمیر گاه و انتشار بیش از حد گاز ال پی جی در زمان شارژ یک کپسول خودرویی در فضا منجر به انفجار شدید لحظه ای شده بود.

وی گفت: زمانی که نیروهای امدادی به محل رسیدند چندین انفجار هم در آنجا رخ داده بود و کاملاً سیلندرها و فضای گاراژ شعله ور بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی گسترده در گاراژ غیرمجاز سوخت گیری گاز

آتش سوزی گسترده در گاراژ غیرمجاز سوخت گیری گاز