مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 16:502021-05-20اقتصادي

ترخیص بیش از 90 هزار تن گندم و روغن از بنادر مازندران


مدیر کل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون 158 هزار و 320 تن گندم توسط 41 فروند کشتی و 80 هزار و 549 تن روغن خام خوراکی توسط 17 کشتی وارد بنادر مازندران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران،  عباسعلی وفایی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان طی گفت وگویی اظهار کرد: با تلاش مسؤولان کشوری و استانی و در راستای برنامه ریزی مبنی بر استفاده از ظرفیت بنادر استان به منظور تامین کالاهای اساسی و ضروری بیش از 90 هزار تن گندم و روغن خام خوراکی وارداتی از بنادر استان ترخیص و جهت مصرف در اختیار واحدهای تولیدی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: هم اکنون بیش از 100 هزار تن کالای اساسی گندم و روغن خام در انبارهای بنادر استان نگهداری می شود که در راستای تامین نیاز واحدهای تولیدی و طبق مصوبه 27 اردیبهشت ماه ستاد تنظیم بازار کشور و همکاری دستگاه های مسوول از جمله گمرک استان بیش از 90 هزار تن از کالاهای مذکور در دستور کار ترخیص و ورود به شبکه تولید و مصرف قرار می گیرد.

وفایی نژاد افزود: این امر قطعا زمینه تسهیل در فرایند فعالیت واحدها و نیاز مصرفی جامعه را فراهم می کند، همچنین با توجه به نگاه کلان کشوری مبنی بر تامین و واردات کالاهای اساسی از بنادر شمالی، واردات گندم و روغن خام از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص بیش از 90 هزار تن گندم و روغن از بنادر مازندران

ترخیص بیش از 90 هزار تن گندم و روغن از بنادر مازندران