مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 16:152021-05-20اقتصادي

ضرورت همکاری مردم برای عبور موفق از پیک تابستان 1400 در اردبیل


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: برای عبور موفق از پیک تابستان 1400 و حداقل اعمال مدیریت اضطراری بار، نیازمند همکاری کل مشترکان استان هستیم.

- ، حسین قدیمی در این باره اظهار کرد: ششمین اقدام فراگیر با محوریت عبور از پیک تابستان 1400 و با حضور 34 اکیپ و 110 نیروی عملیاتی در سطح استان اردبیل نیز از امروز آغاز شده و هم اکنون در حال اجرا است.

وی اهداف این اقدام فراگیر را کاهش توان مصرفی روشنایی معابر، کاهش پیک، کاهش بار مصرفی شبکه و هم چنین افزایش هماهنگی بین اکیپ های عملیاتی برشمرد و افزود: این طرح در راستای فرهنگ سازی مدیریت مصرف، پیک سایی و عبور موفق از پیک تابستان 1400 برنامه ریزی شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به اینکه تاکنون 126 مرکز استخراج رمز ارز غیرمجاز با یک هزار و 429 دستگاه جمع آوری شده است، تصریح کرد: با این اقدام 4 میلیون کیلووات ساعت صرفه جویی انرژی انجام شده و 3.

2 مگاوات توان مصرفی شبکه کاهش پیدا کرده و در اقدام فراگیر امروز نیز 12 اکیپ با 30 نفر به جمع آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز خواهند پرداخت.

قدیمی با بیان اینکه حدود 90 درصد از میزان تعدیل معابر مصوب شرکت توانیر برای استان اردبیل اجرایی شده، عنوان کرد: امروز نیز 51 نیروی عملیاتی، معابر شهری و بین شهری و فضاهای سبز را با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همکاری مردم برای عبور موفق از پیک تابستان 1400 در اردبیل

ضرورت همکاری مردم برای عبور موفق از پیک تابستان 1400 در اردبیل