مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 16:102021-05-20سياسي

سند آمایش سرزمینی 25 ساله استان مرکزی تدوین شد


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: افق سند آمایش سرزمین استان مرکزی، از سال 1400 تا 1424 است و قرار است این سند تبدیل به احکام برنامه ای توسعه شود.

- محمدحسن آصفری عصر پنجشنبه در حاشیه آیین رونمایی از سند آمایش سرزمینی استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سند آمایش ملی و استانی بر اساس مفاد قانونی ماده 32 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه ای کشور و ماده 26 قانون ششم توسعه تدوین شده است، گفت: سند آمایش سرزمین به عنوان یک سند بالادستی در برنامه هفتم مورد مطالعه قرار می گیرد و این سند پس از تدوین و تصویب لازم الاجرا است.

وی ادامه داد: در سند آمایش استان فعالیت ها و سیاست های استان مشخص و معین می شود در واقع آرایش فضایی استان در این سند معین خواهد شد، این سند پویاست و تغییر آن توسط دست دولت و مجلس امکان پذیر است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در واقع افق سند آمایش سرزمین استان، از سال 1400 تا 1424 است و قرار است این سند تبدیل به احکام برنامه ای توسعه شود و برنامه توسعه نیز به احکام و برنامه های اجرایی بودجه تبدیل شوند.

آصفری گفت: با توجه به اینکه تخصیص بودجه و اعتبارات استان ها بر اساس این سند 25 ساله انجام صورت می گیرد، نیاز است مغایرت های سند مذکور و نواقص موجود در آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آمایش سرزمینی 25 ساله استان مرکزی تدوین شد

سند آمایش سرزمینی 25 ساله استان مرکزی تدوین شد