مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 13:402021-05-20سياسي

موکب اربعین شهدای مدافع حرم آمل در کربلا برپا می شود


مدیر موکب شهدای مدافعان حرم آمل، از فراهم شدن زمین برای ساخت موکب اربعین شهدای مدافعان حرم شهرستان در نزدیکی شهر کربلا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل فدایی عصر پنجشنبه در همایش استانی مدیران موکب های اربعین مازندران به میزبانی شهرستان آمل گفت، هماهنگی های نهایی با طرف های عراقی انجام شده و بزودی مقدمات ساخت حسینیه و موکب به نام شهدای مدافعان حرم شهرستان آمل در نزدیکی شهر کربلا ساخته خواهد شد.

وی همچنین از اهدای زمین به مساحت 570 متر از سوی شهرداری آمل برای ساخت حسینیه ونیز انبار نگهداری کالا و مهمات اهدایی مردم برای مراسم اربعین و نیز دیگر فعالیت های خیرخواهانه به نفع مردم خبر داد و گفت، اکنون در مرحله نهایی صدور پروانه از سوی شهرداری آمل برای ساخت هرچه زودتر این حسینیه و انبار نگهداری کالا هستیم.

مدیر موکب شهدای مدافعان حرم شهرستان آمل تصریح کرد، خوشبختانه چند خیر به نام شهرستان آمل نیز برای ساخت هرچه سریع تر این حسینیه و انبار کالا اعلام آمادگی کردند که انشالله در مدت زمان کوتاهی اجرایی و ساخته خواهد شد.

فدایی، همچنین با اشاره به اینکه موکب شهدای مدافعان حرم آمل در سال گذشته به علت تداوم و همه گیری بیماری کرونا مسیر خدمات رسانی خود را تغییر و در جهت خدمت به آسیب دیده های کرونایی اختصاص داده بود، گفت، خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب اربعین شهدای مدافع حرم آمل در کربلا برپا می شود

موکب اربعین شهدای مدافع حرم آمل در کربلا برپا می شود