مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 13:302021-05-20سياسي

پیش بینی جواد امام در مورد انتخابات 1400: به دور دوم کشیده می شود


جواد امام دبیرکل حزب مجمع ایثارگران اصلاح طلب رقابت اصلی را میان نامزد اصلاح طلبان، اصولگرایان معتدل و گروهی دانست که برای فرار از پاسخگویی خود را مستقل معرفی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فعال اصلاح طلب با پیش بینی به دور دوم کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری، رقابت اصلی را میان نامزد اصلاح طلبان، اصولگرایان معتدل و گروهی دانست که برای فرار از پاسخگویی خود را مستقل معرفی می کند.

جواد امام حضور همه سلائق و جناح ها را پیش شرط برپایی رقابت پرشور و حداکثری در انتخابات ارزیابی و داوطلبی اسحاق جهانگیری و سید مصطفی تاج زاده را مورد اقبال جبهه اصلاحات عنوان کرد.

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران اصلاح طلب، رقابت نهایی و اصلی انتخابات 28 خرداد ریاست جمهوری را پس از احراز صلاحیت ها دانست و گفت: اگر پس از تایید صلاحیت ها آرایش داوطلبان به همین شکل باشد، رقابت اصلی میان سه جریان اصلاحات، راست سنتی یا اصولگرایان معتدل و گروهی که برای فرار از پاسخگویی خود را مستقل معرفی می کند، است.

جواد امام درباره برخی خبرها از حمایت اصلاح طلبان از علی لاریجانی، یادآور شد: در جبهه اصلاحات ایران هیچ بحث و اتفاق نظری در مورد لاریجانی وجود ندارد و این موضوع بیشتر القای اصولگرایان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی جواد امام در مورد انتخابات 1400: به دور دوم کشیده می شود

پیش بینی جواد امام در مورد انتخابات 1400: به دور دوم کشیده می شود