مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-20اقتصادي

پیگیری برای رفع مشکل آب شرب 4 روستای دماوند در دستور کار است


فرملندار دماوند با اشاره به پروژه آبرسانی مجتمع 5 روستا در بخش مرکزی دماوند گفت: پیگیری برای رفع مشکل آب شربر 4 روستای دیگر دماوند در دستور کار است.

- ، مهدی حیدری در حاشیه بهره برداری از پروژه آبرسانی مجتمع 5 روستا در بخش مرکزی دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تأمین آب شرب 5 روستای بخش مرکزی دماوند از مطالبات اصلی اهالی آنها بود، این پروژه در دوره ای به سرانجام رسید که دولت در شرایط سخت تأمین منابع مالی بود.

حیدری افزود: روستاهای مشمول این طرح و به ویژه هاشمک و وادان روزهای سختی را گذراندند و ما شاهد آن روزها بودیم و باید مطالبه به حق اهالی را پاسخ می دادیم.

وی بیان داشت: در آغاز اجرای طرح آب رسانی به این روستاها، کار مطالعات و پیش بینی ها توسط آبفای روستایی انجام و چاهی حفر شد که نیاز مردم را پاسخ نداد و در این راستا، آبفای روستایی سپس به سمت اجرای احداث مجتمع آب رسانی گام برداشت که با ادغام آبفای روستایی و شهری و مسائلی که برای حفاری در حوزه راهداری وجود داشت، مشکلاتی پیش روی طرح به وجود آورد که با هماهنگی و تعامل درون شهرستانی حل و فصل شد.

فرماندار دماوند عنوان داشت: افرادی که ساکن روستاها یا در مسیر شبکه آب رسانی هستند، باید قدر این نعمت را بدانند و طوری استفاده نداشته باشند که باز هم دچار مشکلاتی شویم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای رفع مشکل آب شرب 4 روستای دماوند در دستور کار است

پیگیری برای رفع مشکل آب شرب 4 روستای دماوند در دستور کار است