مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-20ورزشي

مهلا مومن زاده فردا به میدان می رود


رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک در قاره آسیا قرعه کشی شد و مهلا مومن زاده نماینده ایران رقبای خود را در روز نخست این مسابقات شناخت.

- ، رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک در قاره آسیا از فردا جمعه 31 اردیبهشت ماه به میزبانی اردن در امان و با حضور 84 تکواندوکار از 28 کشور آغاز می شود که در پایان در چهار وزن المپیکی مردان و چهار وزن المپیکی زنان در مجموع 16 تکواندوکار با رسیدن به دیدار نهایی اوزان موفق به کسب سهمیه خواهند شد.

براساس برنامه اعلامی، در روز نخست این مسابقات تکواندوکاران اوزان 49- و 67- کیلوگرم زنان و 68- و 80- کیلوگرم مردان به مصاف رقبای خود می روند که مهلا مؤمن زاده، نماینده ایران در روز نخست است.

در وزن 49- کیلوگرم هشت تکواندوکار از کشورهای ویتنام، چین تایپه، ایران، اندونزی، قزاقستان، هنگ کنگ، فلسطین و لبنان حضور دارند که مؤمن زاده مبارزه نخست را با قرعه استراحت پشت سر می گذارد و سپس با برنده مبارزه فلسطین و امارات دیدار می کند.

وی در صورت برتری به دیدار یکی از تکواندوکاران سوریه، لبنان یا چین تایپه می رود که با کسب این دو پیروزی و رسیدن به مبارزه پایانی سهمیه حضور در بازی های المپیک را قطعی خواهد کرد.

این دوره از مسابقات به مدت دو روز برگزارخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلا مومن زاده فردا به میدان می رود

مهلا مومن زاده فردا به میدان می رود