مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-20سياسي

«مسائل دانش بنیان» و «مسئله آب» دو محور سند آمایش قم است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم مسائل دانش بنیان و مسئله آب را دو محور سند آمایش استان قم دانست و گفت: تصویب این سند به منزله آن است که از این به بعد در کنار بحث تفریغ بودجه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمود نوربخش که در نشست امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با اشاره به روند تصویب سند آمایش سرزمین استان قم بیان داشت: این سند پس از برگزاری نشست های تخصصی با نمایندگان وزارتخانه ها، جمع بندی شد و در نهایت در اسفند ماه سال گذشته به تصویب شورای عالی آمایش سرزمین رسید.

وی ادامه داد: البته در بخشی از این سند مهم به موضوع بازنگری در آن توجه شده و از این رو دستگاه های استانی می توانند طبق زمان بندی مطرح شده، نکات خود را برای بازنگری در این سند از منظر درون سازمانی مطرح کنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همچنین بحث مهم این سند را تقسیم کار ملی دانست و تصریح کرد: این سند با محوریت مسائل دانش بنیان و همچنین مسئله آب تنظیم و جمع بندی شده است.

نوربخش افزود: اهمیت این سند تا آن جاست که از این به بعد در کنار مباحث مربوط به تفریغ بودجه در دستگاه ها، باید به تفریغ برنامه ای یا تفریغ سند آمایش هم توجه شود، به بیان دیگر همه برنامه ریزی و فعالیت دستگاه های اجرایی باید بر اساس استناد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مسائل دانش بنیان» و «مسئله آب» دو محور سند آمایش قم است

«مسائل دانش بنیان» و «مسئله آب» دو محور سند آمایش قم است