مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-05-20سياسي

تخریب قبور ائمه بقیع نشان دهنده تفکر عصر جاهلیت آل سعود است


تخریب قبور ائمه بقیع نشان دهنده تفکر عصر جاهلیت آل سعود است.

- ، آیت الله کاظم صدیقی ظهر پنج شنبه در مراسمی که به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در هشتم شوال توسط آل سعود مراسم محکومیت این جنایت در مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد اظهار داشت: عوامل بیگانه که یک مشت افراد بیابان گرد بودند، پیشوایان معین شده از طرف خدا برای بشریت، الگوها و پیشوا های بی نظیر بشریت را هتک حرمت کردند و این روز را باید به محضر ائمه معصومین علیهم السلام تسلیت گفت.

صدیقی در خصوص وضعیت آل سعود در حکومت داری و زمام داری حرمین شریفین نیز بیان داشت: اینها به خودشان هم رحم نمی کنند و این دودمان، همیشه مانند قانون جنگل برای قدرت طلبی به جان هم افتاده اند و پرونده آدم کشی غارت گری فحشاء و فسادشان بسیار سنگین است.

امام جمعه موقت تهران به تخریب قبور ائمه بقیع توسط این خاندان اشاره کرد و گفت: آل سعود کاخ سفید را به خاطر رسیدن به اهداف کثیف خود پرستش می کنند، ولی با قبور ائمه بقیع مشکل داشته اند و تخریب کردند که این قبور نشان دهنده تفکر عصر جاهلیت آنها می باشد.

رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر کشور ادامه داد: برخی از اهل تسنن زیارت اهل قبور را حرام می دانند اما اولین کاری که خداوند متعال برای قبور مطهر معصومین معین کرد، طواف حجر اسماعیل است و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب قبور ائمه بقیع نشان دهنده تفکر عصر جاهلیت آل سعود است

تخریب قبور ائمه بقیع نشان دهنده تفکر عصر جاهلیت آل سعود است