مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-20سياسي

پرونده مسکن مهر متعلق به بنیاد مسکن مازندران بسته شد


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: پرونده مسکن مهر متعلق به بنیاد مسکن مازندران بسته شد و هیچ پرونده ای در رابطه با مسکن مهر متعلق به بنیاد مسکن در استان نداریم.

- حجت الاسلام حسین روحانی نژاد امروز در حاشیه آیین کلنگ زنی طرح اقدام ملی مسکن 56 واحدی کوثر بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بهشهر اظهار کرد: بنیاد مسکن ساخت و مقاوم سازی مسکن های روستایی را با قوت در دستور کار دارد و تاکنون توفیقات مناسبی حاصل شده است.

وی افزود: اکنون در ادامه روند رو به رشد فعالیت در حوزه ساخت و مقاوم سازی مسکن روستایی، در حوزه مسکن شهری وارد عمل شدیم که بخشی از کارها توسط انجمن خیران مسکن ساز که انجمنی وابسته به بنیاد مسکن است و در کل کشور فعالیت دارند در حال انجام است.

به گفته روحانی نژاد، در مازندران هم تاکید بر افزایش فعالیت های انجمن خیران مسکن ساز است و برخی از ساخت و سازها در سال های گذشته اجرایی و یک هزار واحد اجرایی شده و اکنون هم 200 واحد در حال ساخت است.

وی با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر هم خاطر نشان کرد: مسکن مهر از طرح های گذشته بنیاد مسکن بود که این پرونده مسکن مهر در استان مازندران بسته شده است و پرونده مسکن مهری که متعلق به استان مازندران باشد؛ نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مسکن مهر متعلق به بنیاد مسکن مازندران بسته شد

پرونده مسکن مهر متعلق به بنیاد مسکن مازندران بسته شد