مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-20سياسي

پیش بینی 13 حوزه امتحانی در ابهر


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: یک هزار و 59 دانش آموز در پایه دوازدهم نظری و در 13 حوزه امتحانی حضور خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد حسین شریفی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان ابهر ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و کسب حضوری است، تصریح کرد: یک هزار و 59 دانش آموز در پایه دوازدهم نظری و در 13 حوزه امتحانی حضور خواهند داشت.

وی افزود: برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی، در مورد رعایت فاصله 2 متری و وجود تهویه مناسب در حوزه های امتحانی نظارت های مستمر انجام می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر تعامل میان کارشناسان شبکه بهداشت و مدیران مدارس را در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی مثبت ارزیابی کرد و گفت: به دانش آموزان و اولیا تاکید شده تا پس از اتمام امتحان برای رعایت پروتکل های بهداشتی تجمعی نداشته باشند.

وی حفظ سلامت دانش آموزان را الویت اصلی مجموعه آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: در ایام برگزاری امتحانات با برنامه ریزی های لازم تلاش کردیم تا پروتکل های بهداشتی را به طور کامل در حوزه های امتحانی رعایت کنیم.

فرماندار شهرستان ابهر نیز در این جلسه با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت خیران منطقه و صاحبان صنایع در حوزه مدرسه سازی و مدرسه یاری اظهار کرد: مدرسه سازی و سرمایه گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 13 حوزه امتحانی در ابهر

پیش بینی 13 حوزه امتحانی در ابهر