مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-20اقتصادي

اگر واگذاری مالکیت اراضی یا ابنیه طرح گود برج میلاد، شهر فروشی نیست، پس چیست؟


واگذاری اگر به معنای انتقال مالکیت باشد یقینا به معنای شهرفروشی است.

درصورتی این واگذاری شهر فروشی محسوب نمی شود که سهم بانک شهر بعنوان سرمایه گذار جهت اجرای طرح مصوب بهره برداری از فضاها و ابنیه در پروژه باشد، - ولیکن اگر این سرمایه گذاری در قبال تملک تمام یا بخشی از اراضی و یا ابنیه طرح باشد معنایی جز شهر فروشی برای آن نمی توان متصور بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عباس حسینی در یادداشتی نوشت: در خبری که هجدهم اردیبهشت ماه منتشر شد شکرالله بنار مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران در پاسخ به برخی نگرانی ها در خصوص واگذاری گود فاز2 برج میلاد، مدعی شد که "واگذاری گود میلاد به بانک شهر، شهر فروشی نیست"! واگذاری اگر به معنای انتقال مالکیت باشد یقینا به معنای شهرفروشی است.

درصورتی این واگذاری شهر فروشی محسوب نمی شود که سهم بانک شهر بعنوان سرمایه گذار جهت اجرای طرح مصوب بهره برداری از فضاها و ابنیه در پروژه باشد، ولیکن اگر این سرمایه گذاری در قبال تملک تمام یا بخشی از اراضی و یا ابنیه طرح باشد معنایی جز شهر فروشی برای آن نمی توان متصور بود.

همچنین بنار مدعی شده است که "توسعه اقتصادی یک کشور چیزی جز توسعه شهرها نیست "! مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران بعنوان یک مدیر اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر واگذاری مالکیت اراضی یا ابنیه طرح گود برج میلاد، شهر فروشی نیست، پس چیست؟

اگر واگذاری مالکیت اراضی یا ابنیه طرح گود برج میلاد، شهر فروشی نیست، پس چیست؟