مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-20اجتماعي

چه کسی پشت ایده «دوچرخه» در تهران بود؟


در شهر می بینیم که با کم کردن یک لاین از مسیر تردد خودروها و تبدیل آن به مسیر دوچرخه سعی در توسعه دوچرخه سواری کردند اما لاین ها خالی از دوچرخه است و تنها یک مسیر اختصاصی برای موتورسواران ایجاد شده است که زمینه کیف قاپی و.

- سید احمد علوی در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس با اشاره به لزوم گسترش حمل و نقل پاک در پایتخت گفت: توسعه حمل ونقل پاک در تهران یک ضرورت است و لازم است که یک برنامه جامع به عنوان مسیر این مهم طراحی شود.

وی با بیان اینکه حل آلودگی هوا و ترافیک همواره و در همه دوره های مدیریت شهری به عنوان یک معضل شناخته شده و همه سعی در حل آن داشتند اما موفق نشدند، گفت:  مدیران بعضا در این راه موفق نبود.

یکی از دلایل عدم موفقیت مدیران در توسعه حمل و نقل عمومی این است که در هر دوره ای هر مدیری به اقتضای توان مالی و سیاست های حاکم تصمیماتی گرفته و طرح جامع مصوب موجود را اجرایی نکردند، به همین دلیل است که میبینیم در زمان مدیریت کرباسچی در شهر تهران؛ موضوع ایجاد اتوبان ها برای حل مشکل ترافیک در دستور کار قرار می گیرد و شاهد ایجاد بزرگراه نواب و نیایش هستیم اما این مشکل حل نشد و در دوران احمدی نژاد موضوع ایجاد دوربرگردان ها مورد توجه قرار می گیرد که این هم موثر واقع نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی پشت ایده «دوچرخه» در تهران بود؟

چه کسی پشت ایده «دوچرخه» در تهران بود؟